czwartek, 8 stycznia 2015

Hej. Mój znajomy potrzebuje pomocy + info o rozdziałach

Hej. Mój znajomy potrzebuje dofinansowania do sprzętu fotograficznego. Was nic to nie będzie kosztować, bo wystarczy, że lajkniecię tę stronkę ----->  https://www.facebook.com/FotoYogi
Z góry dziękujemy



A teraz info o rozdziałach
No więc tak podczas świąt coś pisałam i mam pomysł tylko czasu brak. I jest pytanie do was. Czy ktoś jeszcze to czyta? Jest sens coś pisać? Odpowiedzcie w komentarzach ;)
Z góry dziękujemy
~Bianuś i Aguś

4 komentarze:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Mam spóźniony zapłon! Przepraszam ;_;
    OCZYWIŚCIE, ŻE JEST SENS!
    JA TO CZYTAM I BD CZYTAĆ DO KOŃCA!
    WIECIE PRZECIEŻ, ŻE KOCHAM TO OPOWIADANIE.
    ZATEM DO ROZDZIAŁU, BAJU :*
    /HI!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko spróbuj nie dodać to osobiście cię uduszę! Ja tu się w rolę wczulam a tu co? NIC! A tak poważne to rozdziały są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabym chociaż wiedzieć kto zamierza mnie udusić? :P
      Byłoby miło ;)

      Usuń