poniedziałek, 7 lipca 2014

Wyjaśnienie

Hej.
Wiemy, że od dawna nic się nowego nie pojawiło i że jesteście niecierpliwi już. Więc chcę wam wyjaśnić co i jak. Kiedy była szkoła kompletnie nie miałam czasu pisać. Teraz są wakacje i coś tam piszę. Mam wiele pomysłów na to opowiadanie, ale nie umiem tego ubrać w słowa. Miałam wstawić to co mam, ale nie dam rady, bo jutro wyjeżdżam. Dlatego dopóki nie wrócę rozdział na pewno się nie pojawi nawet jeśli go skończę, bo podczas wyjazdu będę odcieta od internetu. Nawet jeśli skończę go założmy, że w drodze nad morze rozdział pojawi się po powrocie. Wiem, że być może większość z was już nie czyta naszego bloga, ale wiem, że znajdą się jeszcze osoby, które go czytają. Przepraszam za zwłokę i myślę, że w niedługim czasie coś się pojawi, bo Aga być może wstawi jakiegoś imagina. Pozdrawiam i całuję was wszystkich mocno :*
~by Bianuś

3 komentarze:

  1. Nie gniewamy się :3
    I mimo wszystko ja będę czytać ^^
    Hah :D
    Życzę udanych wakacji nad morzem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEJ :3
      Zapraszam do mnie ;)
      http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/07/rozdzia-xxviii_16.html

      Usuń
  2. Jasne, nie ma sprawy.
    Baw sie dobrze na wyjeździe, i nie zaprżtaj sobie głowy, jeśli nie masz pomysłu :3
    A nawet jeśli masz- nie martw się, my poczekamy :3
    Ja zawsze będę Waszym czytelnikiem :)

    OdpowiedzUsuń